onsdag, april 07, 2010

Kuhmitza stylin

Gick till gymmet i alla fall, eftersom det visade sig att jag missar skivstångspasset på fredag. Det gick bra men var inte vidare kul. Fanns inte så mycket att titta på, bara en kille i fula shorts som trodde jag kollade in honom. Men träna inte rakt framför mig, så ska vi se om jag söker ögonkontakt? Sen var det en annan kille, han var nog det blekaste jag skådat i år. Hans insida lår var vältränat men också blekt nog för att skrämma vem som helst.

I alla fall. Imorgon blir det så äntligen cirkelträning och lite cardio på det.

Idag har jag ätit

Frukost: 1 portion havregrynsgröt, 2 dl lättmjölk, 3 ägg

Mellanmål: 3 koppar kaffe, 4dl laktosfri standarmjölk, apelsinjuice från 4 apelsiner

Middag: 150 gram pasta ( cirka 300 gram kokt) 350 gram kyckling

Inga kommentarer: