tisdag, april 06, 2010

Kuhmitza stylin

Det blev inte cirkelträning, det blev ytterligare ett skivstångspass. Ledaren var väl okej även om jag har litet förtroende för 50+ tanter med kulmage som ska försöka få mig i form. Jag kom dessutom in sist så jag fick tränga in mig längst in vid väggen och råkade dessutom spilla ut halva min vattenflaska, sannerligen lyckat.

Efter passet var det ju tänkt att jag skulle ta mig an ct:n och stå och trampa på den i 45 minuter. Tyvärr var den med som inte har tidsbegränsning upptagen så jag kunde hålla på mer än tjugo minuter. Sen ytterligare tio på trappmaskinen, som väl ändå måste vara den konstigaste maskinen i hela gymmet?

Det finns många söta saker på mitt gym, och jag inbillar mig att jag är ganska lyckligt lottad i det avseendet. Men problemet är att de jag tycker ser bra ut eller har fin utstrålning alltid är de som inte tränar underkropparna. Om ni sett hur The Situation i Jersey Shore ser ut, så är det på ett ungefär så mina ögongodis ser ut. Och det går liksom inte. De får vara fina att titta på men om de börjar prata med mig så får jag nog ge dem nobben. Jag kan inte vara ihop eller ens dejta en kille med vader smalare än mina underarmar.

Så maten då

Frukost: 1,5 portion havregrynsgröt, 3 dl lättmjölk, 2 löskokta ägg, 1 burk makrill

Mellis: 100 gram morötter

Lunch: 100 gram fullkornspasta, 300 gram kyckling, 1 avokado

Kvällsfika: 1 löskokt ägg, 100 gram svarta oliver, 300 gram morötter

Inga kommentarer: