fredag, april 23, 2010

Bästa köpet



Detta kan nog vara det bästa mänskligheten har haft att komma med sen elden, hjulet och boktryckarkonsten. Istället för att hålla på med bomullsrondeller och en vanlig flarra låtsasaceton låter man fingret pulla burken och vips är nagellacket borta. Som trolleri! Jag trodde det skulle kännas konstigt och har inte pallat men gav den ett försök och är mer eller mindre frälst. Men ja,det känns onekligen som en fleshlight för fingret. Om du köper den, var försiktig första gången du öppnar den för det är lite oväntat ganska mycket vätska i den. Jag spillde ut en mindre mängd på tangentbordet vilket inte var så lyckat. Lite minus för att fingrarna kan bli lite vita efteråt men med lite tvål, vatten och handkräm är de back to normal. Jag hade en gång en fix idé om att uppfinna en färdig indränkt bomullsrondell i engångsförpackningar men det här är ju så sjukt mycket fortare. Kostar 70 spänn och finns på Åhléns.

Kan ju passa på att slänga ut en efterlysning när jag ändå är inne på skönhet. Jag behöver ett nytt orangerött korallaktigt nagellack för Mavalas Nice är lite skimrigt och det passar sig inte. Om någon vet var man fortfarande kan hitta Mavala Juicy som kom med 2007 år sommarkollektion vore jag mycket tacksam, eller om ni har tips på andra liknande lack utan skimmer. Tack!

Inga kommentarer: