tisdag, november 03, 2009

Wild and crazy

Eftersom jag var ute i torsdags, och av anledningar jag helst inte vill gå in på sov väldigt dåligt natten mellan torsdag och fredag, och dessutom har slutat med kaffe, var jag efter tre öl rätt trött när vi kom till Skeppsbar. Jag tog ändå ytterligare än öl och fick en timme senare anstränga mig hårt för att inte bli utkastad. Jag biktade mig då för min vän som räckte fram sin snusdosa och tyckte jag kunde pröva, då skulle jag piggna till. Varför jag gjorde det har jag ingen som helst jävla förklaring till. Jag åberopar tillfällig sinnesförvirring. Så här går det om man som jag är en skötsam tjej som hellre smygäter än röker och snusar under tonåren. Då går man wild and crazy vid 30 genom att snusa en fredagkväll, och då för att HÅLLA SIG VAKEN! Kul att jag som är så antidroger ändå faller dit på snus när jag börjar bli lite sömnig.

Det var hursomhaver en intressant erfarenhet. Det var å ena sidan kittlande gott, samtidigt gjorde det mig spyfärdig. Jag fick dessutom hicka två gånger. För det var inte som att jag nöjde mig med att ta en snus och låta det bero. Naj, jag tror jag tog kanske fyra fem stycken. Alltså inte samtidigt, men under loppet av 45 minuter. Jag kunde på min höjd ha i en och samma prilla i två minuter. Det var ju verkligen kul så länge det varade.

1 kommentar: