torsdag, november 12, 2009

Det här med Lindex är ju så löjligt! Till att börja med vet varenda människa som provat något av Lindex plagg det senaste året att de redan är väldigt stora i storlekarna. Möjligtvis bara slagen av Kappahl eller något annat kärringmärke. Dessutom är det ju med undantag för mig bara kvinnor över 40 som handlar på Lindex, och då främst kvinnor som drar typ 42 eller 44, så jag skulle väl vilja påstå att det är ganska otaktiskt av Lindex att inte sy upp kläder i den storleken, om inte annat för att man kommer förarga sina egna kunder. Jag vet inte om jag tycker att det är något att förfasa sig över. Det är inte synd om tjockisarna som inte kan ha den här kollektionen, den är ju inte ens snygg.

1 kommentar:

Linnea sa...

Enligt Lindex säljer dom mest kläder i de storlekarna som de har i den där lyxkollektionen. Men det ställer jag mig väldigt tveksam till...