lördag, november 14, 2009

Manboobs




Manboobs måste väl ändå anses vara det mest oattraktiva på en man. Ever! För all evig framtid. Jag har kollat på Biggest Loser som visas vardagkvällar på femman och om det mot förmodan finns någon där ute som tänder på manboobs, och dessutom läser min blogg, så är Biggest Loser verkligen någonting för dig, för jag tror inte det finns en enda manlig deltagare i Biggest loser som inte har manboobs.

Det är så frånstötande. Sannerligen. Det gör mig närmast mållös. Men så undrar jag, vad är den kvinnliga motsvarigheten till manboobs? Är det ansiktsbehåring? För kroppsbehåring köper jag inte, det är könsneutralt. Ansiktsbehåring kan möjigtvis vara lika malplace på en tjej som manboobs är på en kille. Eller kanske om en tjej är helt plattbröstad. Hur tjock en tjej än blir kommer hon förmodligen aldrig få en snopp, eller pung. Och tjejer med korta frisyrer är heta, inte motbjudande. Det är bara strunt. Men då säger vi så. Ansiktsbehåring vs Manboobs. Dött lopp.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad är han? 14 max 16 år? Hade jag sett ut så hade jag avslutat mitt liv. no kidding.