fredag, november 20, 2009

Har varit så sjukt stinslig senaste tiden, och det utan någon som helst förklaring. Möjligtvis för lite sömn. Men jag är inte den som orkar på att försöka hitta ursäkter. Jag vill vara tiptop hela tiden, jag ger aldrig mig själv tillåtelse att dippa lite. Men nu är det som om det räcker att jag sitter vid ett slött tangentbord så är hela dagen förstörd. Ska det vara så här? Jag går omkring och irriterar mig på allt och alla i min omgivning. På att folk går fult, är fula, äter fult, pratar fult, kisar fult, bara är allmät fula och jävligt irriterande. Och så retar jag mig lika mycket på mig själv som orkar bry mig. För det är ju bara mig själv och mina egna jävla tankar jag kan ändra på. Inget annat. Jag kan inte rå för hur någon ser ut, att någon bloggare tycks vara en självupptagen bekräftelsehora av rang, att mina kursare tycks tillhöra den svenska begåvningsreserven eller att min föreläsare tycks hata mig. Jag bara önskar att jag någon gång kunde få ha lite flyt. Omge mig med människor som inte gör annat än stöttar och peppar mig, säger ja ja ja, när jag föreslår något, inte bara tynger ner mig med sin fucking jävla negativa skit, och söker medömkan. För jag orkar fan inte.

Inga kommentarer: