lördag, november 21, 2009

Och innan någon kommer och säger att jag väl bara får ta och daska upp mig lite vill jag lägga in en brasklapp. Jag har brun utan solat två gånger, det hjälpte kanske en dag, jag kände mig inte fullt lika blek och ful, så det rekomenderar jag varmt. Jag muntrar upp mig själv med The Office, och det hjälper också. Och så går jag på standup, igår gick jag på Tiny Comedy och det var mycket roande. Idag kollade jag dessutom på Radiotjänst senaste flashbmob från Nk, och det gjorde mig lite gladare. För att inte tala om med vilken iver jag dagligen läser Rocky i DN. Eller Club Farsta. Eller Dagens Lokaltidningesbesvikelse. Men det varar bara i en mycket kort stund. Det är inte särskilt bestående. Och det är det som är så deprimerande. Jag verkligen försöker. Försöker och försöker och försöker.

1 kommentar:

Linnea sa...

Såja- *klapp och kram* Det finns massor man kan göra för att öka sitt välmående och sin lycka. Dina småkickar du skriver om fungerar ju visserligen, men inte i längden. Vad vill/kan/orkar du göra annorlunda för att må annorlunda? Kram