torsdag, september 24, 2009

United states of Tara

Ikväll har United states of Tara premiär på Kanal 9. Klockan 22.00. Jag är sjukt hajpad, har sett fram emot detta sedan förhansbuzzen började för några månader sedan. Jag laddare nämligen inte hem och sånt, jag blir bara stressad, det blir en sån där klassisk måste se först grej. Kollar när det kommer på tv istället, så sjukt mycket mer avkopplande än att ständigt sitta och försöka hålla reda på när alla nya avsnitt kommer ut och upp på nätet.

Men i alla fall. Jag har så sjukt stora förväntningar, att det nog inte finns någon som helst chans att serien ska lyckas infria dem. Nog för att den kommer vara bra, men inte på långa vägar så bra som jag föreställer mig. Men bara det att John Corbett är med gör ju serien mer eller mindre sagolik. Och sen går ju Toni Colette inte av för hackor heller, hon är helt fantastisk i både Sjätte sinnet och Om en pojke.

Inga kommentarer: