söndag, september 20, 2009

Får jag sitta på din tå?

Med jämna mellanrum ringer det en galning och undrar om hon/han får sitta på min tå. Första gångerna jag fick henne tyckte jag hon var superläskig för hon viskar väldigt lågt och använder alltid ens namn. Ni kan ju använda er fantasi. Så jag skällde ut henne och förklarade hur obehagligt det var, varpå hon la på. Sen ringde hon igen och då la jag på. Nu har jag ju dock vant mig och vi har börjat utveckla en relation. Hon undrar om jag är en jätte, hur lång jag är, och blir besviken när jag berättar att jag bara är 1.63. Hon kallar mig dvärg och undrar om jag känner någon tjej som är 1.80 och undrar när hon kan få sitta på min tå. Hon undrar också hur hon ska nå upp då hon ju bara är 2 cm lång, och sen undrar hon hur hon ska kunna sitta på min tå om jag inte är barfota. Och sen duger jag helt plötsligt inte eftersom jag är så kort. Jag är ju ingen jätte, jag är en dvärg, och då duger jag inte.

3 kommentarer:

rocky sa...

Jag har ett strump-pervo som ringer till mitt jobb. En man med rätt så feminin röst som vill ha råd angående strumpbyxor, han följe ett manus och han undrar alltid om han kan få hjälp att pröva ut ett par. Jag tar till med min mest auktoritära basröst och säger bestämt nej. Han har faktiskt varit inne i en annan butik och den tjejen som råkade ut för honom då måste varit en riktig idiot. För det hela slutade med att hon fick se honom i all sin prakt plus ett par strumpbyxor.

Eveliina Kokko sa...

Hon kanske ville se honom i ett par strumpbyxor? finns ju såna också.

rocky sa...

Jag tror på mitt alternativ ändå..