fredag, september 25, 2009

...



Var ute igår, sov inget inatt, och har kuskat runt på stan i jakt på vad som kan vara den perfekta skjortklänningen. Jag är således ganska trött och borde försöka sova, nu när jag ju faktiskt har chansen. Men så har jag ju en ny pennkjol, som verkligen framhäver mitt ickeäääääs på ett tidigare aldrig skådat sätt, att visa upp för omvärlden. Och en spelning om en månad jag borde reka lite inför. Samla inspiration som det heter.

Först var jag på väg dit jag är på väg nu, sen på någon fest i Bergshamra, sen kanske på karaoke i Sumpan, sen den där festen, och så nu då, Trinity. Det som talar för att jag ska gå dit är att jag kan försöka ragga folk till mitt gig, och att det inte kommer vara som i en bastu, vilket är en av anledningarna till att jag hållit mig därifrån i över två månader. Det som talar mot är att det är löningshelg, jag går som vanligt ut själv, jag kommer träffa gamla bekanta ansikten, och musiken kommer inte var apå långt när så bra som den jag tänker spela. När avslöjar jag lite senare.

Inga kommentarer: