torsdag, september 17, 2009

Dagens!

9 kommentarer:

RvS sa...

Älskade den låten. Minns att jag hade den på en gratis promotionkassett! :D

RvS sa...

Älskade den låten. Minns att jag hade den på en gratis promotionkassett! :D

RvS sa...

hehe, times two.

Eveliina Kokko sa...

åh, jag trodde du övergett mig! hört yuh love med vybz? jag döööör så bra....

RvS sa...

...jag dööör.

Men nej, inte hört den tror jag. Än. Samlat film och digital reggae från 90s senaste tiden.

Nä, har inte övergett.

RvS sa...

Nu har jag hört den...

Eveliina Kokko sa...

men åh, sluta komma med tykna kommentarer om mitt tonårsspråk. okej?

Mr C sa...

Vaknar till den där låten varje vardagsmorgon. Har den som alarm på mobilen. Feels good.

Rabbi von Sydow sa...

Nä, var ingen tyken kommetar till språket. Älskar (ofta) tillåmed språket på www.tankafett.nu - på dess kommentarer alltså.