fredag, september 15, 2006

Tuppjuck

Jag blir så jävla less på all jävla könsnormativ jävla kukreklam som man ser på tv. Och då i synnerhet fanskapet som Youth Culture by JC som går på tv just nu. Redan första gången jag såg den och krasst kunde konstatera att tjejerna i reklamen endera hängde med dom koola killarna som spelade i rockband eller hade ett synthband bara SÅÅÅÅÅ inspirerat av Cat 5 blev jag mer än nådigt irriterad och irritationen har sedan dess stigit för varje gång reklamfilmen visas. Och nu så har dom klippt till en ny snutt och på min önskelista låg ett hårdrocksband, gothgrupp eller vad fan som helst frontat av en tjej UTOM just en tjej som sitter och plinkar på en akustisk gitarr a la Raymond och Maria. Vem är ansvarig för det här?

Förlåt att jag använt fula ord men man har rätt att bli lite arg ibland.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag hade också tänkt på det där! man blir ju förbannad. din blogg är så himla grym förresten. och tack så jättemycket för länken till Hel Looks, är redan beroende av sidan! puss!