torsdag, september 21, 2006

Jag tycker Tv4:s Förkväll är riktigt bra. Lite fladdrig och virrigt med fyra programledare men ändå grymt. Förkväll är för tjuvsovare som mig vad godmorgontv är för morgonpigga. Nyheter, dagsaktuella gäster, nöje och mat. Klockrent. Att sen Gynning är ett sådant yrväder som aldrig verkar veta var hon ska fästa blicken och inte direkt gör sig som intervjuare är väl något jag får lära mig leva med ( om programmet får fortsatt förtroende vill säga, tittarsiffrorna har inte motsvarat förväntningarna). Carina Berg är rolig, Nyhetsvkinnan saklig och Kayo ska vad jag kan se tillföra något slags lugn. Funkar för mig. En liten risk med så många programledare är dock att de endera pratar i mun på varandra eller att ingen ställer frågan just man själv vill ha svar på. Just det här blev tydligt när Ville Niskanen gästade programmet igår. Carina hade sin idolpryl på g, för henne är Ville vad Westlife är för Hamster Girls. Gynning gav förslag på hur Ville ska hålla sig kvar i rampljuset. Och i allt det här glömdes det viktigaste bort. Att killen ska släppa en singel blev en parantes och när Kayo frågade vilken typ av musik så fick man inget riktigt svar. Det fanns så mycket mer jag hade velat veta. Och så tycker jag synd om honom där han stod och såg kortväxt ut. För av någon outgrundlig anledning hade man förlagt intervjun till ett bord som gick honom till bröstet. Tjejerna hade högklackade och det såg ut som han stod vid lärarens kateder på första skoldagen. Stackars!

1 kommentar:

Dennis Alexis Hellström sa...

Ville är grym! :D
http://www.bimboboy.com/blogg