lördag, april 16, 2011

Lägesrapport

Läser jag:Filter och DN. Har en hög som bara bli större och större och tanken är att påsk ska bli min ta igen allt vecka, dvs januari till och med nus ackumlerade samling av tidningar som bara blivit liggande.

Lyssnar jag på: Wiz Khalifas nya, osunt mycket på Nicki Minaj, Mohammed Ali, Tarrus Riley, Richie Spice och enstaka dancehallåtar, som Hear my cry, Cut dem out, Draw the line.

Tittar jag på: The office, Modern Family, TBBT, Top Shot reloaded, United States of Tara, The Borgias, The event, Criminal Minds, Survivor Redemption Island.

Flavor of the month: Det är en strid på den smala kniven mellan George Reinas och Boston Rob men George har finare kropp. Såna som han hittar man ingenstans i Sverige så just nu överväger jag att fly till New Jersey.




Känner jag: Rastlös som fan.

Önskar jag: Att folk skulle lägga sin passiva aggressivitet på hyllan.

Längtar jag efter: Ett sammanhang.

Vill jag att alla ska veta: TOK kommer hit nästa lördag, Demarco kommer hit 29/4, Raphael Saadiq 3/5, Yellowman 5/5 och så Magic System 3/6. Bra start på våren!

Inga kommentarer: