lördag, juli 28, 2007

Så fort jag ens kastar ett öga åt Kanal 5 eller Tv 3 och kvalitativ underhållning som bygger på dekadens, fördummning och exploatering av trashankar till människor så blir min pappa skitlack och börjar mumla om att judiska barn minsann inte kollar på sån där dynga och att det är därför dom vinner Nobelpriser gång efter annan. Och även om min pappa inte är med när jag tittar på Cops, Surreal Life, Big Brother etc, etc, så sittar han där på min axel och bara öser ur sig förmaningar om hur jag bättre borde förvalta min tid. Och nu verkar väl Kanal 5 vara i maskopi med min pappa eftersom Surreal Life sänds på den helt orimliga tiden 02.30 lördagnatt, så att den enda möjligheten för att se programmet är om jag mot förmodan skulle göra en kort barrunda och landa hemma vid just denna tidpunkt, vilket bara hänt en gång och det var då jag upptäckte att Kanal 5 alls visade skiten, som ju är något av det mest underhållande som finns i sin genre.

Inga kommentarer: