måndag, juni 14, 2010

Yap Yap



Det var tänkt att jag skulle vara bortom solbränd på torsdag när han spelar, ha min mönstrade långklänning med halterneck och visa min fettiga men fina rygg men icke. Jag är typ inte ens lite brun, i alla fall inte enligt mig själv. Jag ska hårdpressa på torsdag, som ju trots allt lovar 20 -25 och inte ett moln så långt ögat kan nå. Men den där långklänningen får vänta på sin premiär ytterligare någon vecka. Vad jag ska ha på mig istället är i nuläget oklart, det blir förmodligen någon 100kronors trasa från Slyna Trikå.

I lördags när jag var på DagLivs och handlade råkade jag ta BBQ-glaze istället för marinad. Upptäckte det först hemma så nu ska jag snart äta kyckling marinerad i glaze. Det kan nog smaka lite hur somhelst. Idag råkade jag ta jordgubbar istället för hallon på Lidl men upptäckte det tack och lov i tid. Finns nog ingenting äckligare än frysta jordgubbar. Och ja, jag äter frysta hallon trots att jag vet att man riskerar magsjuka. Men frågan är ju. Börjar jag bli senil? För några veckor sen glömde jag kliva av på min hållplats. Dagen innan jobbade jag en timme för mycket. Tål att tänkas på.

Så. Försökte kolla på The hard times of RJ Berger men fick bara se första klippet. Väldigt frustrerande, i synnerhet eftersom det lär ta en evighet innan det börjar visas i Sverige om ens överhuvudtaget. När det kommer till The City kan jag nöja mig med de kortare klippen men med RJ vill jag gärna se hela avsnitten. Och det var riktigt riktigt kul.

Italien - Paraguay snart. Jag hoppas på gli azzuri men misströstar. Laget är inte samma lag som faktiskt vann, inte på långa vägar, så det blir nog lika.

Inga kommentarer: