tisdag, juni 15, 2010

Stöld

Jag stjäl utan att skämmas inslag från andra tidningar och här är ytterligare en. Denna gång från Aftonbladet.

Första jag läser på morgonen: Dagens Nyheter, Metro och City.

Lyssnar jag på i bilen: Har inte bil, jag åker tunnelbana och jag är för tankspridd på morgonen för att kunna göra två saker samtidigt så jag koncentrerar mig på DN:s A-del eller på att hålla balansen.

Twittrar jag följer: Jag smygföljer några av mina meningsmotståndare/konkurrenter/antagonister, men vilka får förbli en hemlighet.


Bloggar jag följer: Josefin Craford, Emelie Thorén, Dominika, Linus Fremin, Mats Strandberg, Hasan Ramic, Kakan Hermansson, Julia Skott, Perrobin Gustavsson, Alex Schulman, Kicki Norman, Johan Wirfält, Signe Siemsen, Weird Science, Puma Swede, Quetzala Blanco, Viggo Cavling.

Här surfar jag när jag borde jobba: Facebook.

Skämmigt måste: Bossip och Flashbacks skvallerforum.

Missar jag aldrig på tv: The Big Bang Theory och Criminal minds. Tidigare var det Cityakuten, Sopranos och SFU.


Här får jag mina nyheter: Dagens Nyheterna, Aftonbladet och Svts:s texttv.

Veckans mediehöjdpunkt: Dagens Nyheter på fredagar. På stan och filmrecensionerna och dubbla strippar Rocky. Kan inte bli bättre.

Sista jag gör innan jag somnar: Läser tio till tjugo sidor i senaste boken. Just nu Hallonbåtsflyktingen.

Inga kommentarer: