söndag, juni 13, 2010

Dispenserservetter



Jag har oroväckande många gånger den senaste tiden stött på servetthållare där servetterna är placerade åt fel håll. Dvs med fliken inåt uppåt. Det här är verkligen ett otyg. Jag frågar mig hur detta är möjligt. Vet inte alla hur man fyller på en servetthållare av dylikt slag? Att jobba på ett café mer eller mindre förutsätter att man vet detta, och kan man inte lära sig hur man gör borde man se sig om efter ett annat jobb. Samma gäller dem som fyller på de större varianterna som finns på toaletter. Det här slarvet gör nämligen att man som jag måste knö in handen i behållaren och ta ett ordentligt tag om servetterna, och det i sin tur resulterar i att man får med sig fler än vad avsåg. Så. Då fick jag det sagt.

2 kommentarer:

Rabbi von Sydow sa...

Trodde det var en hårddisk (en LG NAS med Blueray-brännare), anyways, rare -->

Sister Orly - DJ Queen (1984)

12 inch ->

http://www.mediafire.com/?z22zonqwzno

Linnea sa...

JAA! Tack, detta är vansinne! Ett samhällsproblem och miljöproblem som är helt onödigt. Gör om gör rätt!