onsdag, januari 10, 2007

Little Brittain

Jag känner mig som den största kverulanten i Sverige nu, i synnerhet eftersom jag aldrig slutar tjata om det här men jag kommer inte bli nöjd förrän Svt lärt sig målgruppstänk. Little Brittain sänds nu 21.30 på fredagar i Svt. Det retar mig att jag måste stanna hemma till klockan 22.00 en fredagkväll för att få se det roligaste som svensk television har att erbjuda för tillfället.

Vad ska jag ta mig till ? Jag vill se programmet typ onsdag 21.30 eller i stort sett vilken annan dag som helst 21.30 utom fredag eller lördag. Och jag vill slippa hyra hela säsongen för hela poängen med en serie som Little Brittain är att den är lagom i små doser. Snälla Svt, tänk om.

1 kommentar:

Anonym sa...

eveliina, du får helt enkelt köpa boxen och kolla på ett avsnitt i taget, det gjorde jag igår! :-)