lördag, maj 28, 2011

Kan hända är jag jordens roligastte tjej

Juli 2010

"Jag gav upp efter lite mer än två timmar och promenerade till Slussen där en gammal gubbe till svarttaxiförare erbjöd sig att köra hem mig gratis. När jag inte nappade höjde han till halva priset. När jag frågade varför sa han att han bara ville vara snäll.

Ja men så trevligt. Så jag hoppade in i taxin och när vi kom till min avfart körde han istället för in på min gatan in på en intillliggande gata och vägrade släppa ut mig om jag inte gav honom en avsugning först.

Nej jag skojar bara. Han skjutsade hem mig och frågade om han fick följa med upp och jag bad honom hänga med och sen hade jag sex med honom av egen fri vilja.

Nej jag skojar bara. Han skjutsade hem mig och sa inte så mycket mer utan körde bara iväg.

Nej jag skojar bara. Jag fnös åt honom och gick för att vänta på nattbussen som kom fem minuter senare."

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha could have been me:) Jag älskar din blogg!

Eveliina Kokko sa...

Tack, vad kul!

Trollgubben sa...

:)