tisdag, maj 04, 2010

Vill ha! Cravings! Ge mig!




Kan inte bestämma mig om denna. Det kan jag å andra sidan inte om någonting i Elloskatalogen vilket alltid leder till att det jag vill ha hinner ta slut innan jag hunnit komma till skott. Bikinin från Abecita har hunnit göra det för andra gången nu så det är väl bara att hoppas att folk får ångest över hur mycket den kostar så jag kan köpa den någon gång.

Men till denna då. I katalogen är den asfräsch! Den gröna färgen kommer verkligen till sin rätt på den där stranden på södra halvklotet där katalogen är fotad. Men på denna bild känner jag att den blir lite blek. Blaskig är nog ordet jag söker. Men sen tycker jag att jag är för tjock för att få köpa kläder egentligen och straffar mig själv genom att låta bli. Och så skulle jag ändå bli tvungen att ha ett linne under och det kommer bli så varmt! Men med ett par jeansshorts och sandaler skulle det också kunna bli sommarens outfit. Gaaaaah!

Inga kommentarer: