måndag, maj 24, 2010

Jag. Kan.Inte.Bestämma.Mig

Jag har med ord försökt beskriva för valda delar min vänskapskrets hur mycket jag vill klippa mig men inte lyckats. Nu har jag hursomhelst bokat tid och på tisdag blir det kort igen. Hur kort har jag ännu inte bestämt. Jag gillar att kunna ha en liten släng man kan kamma bakåt om man känner för det, men den brukar bli på tok för tung framåt augusti och det gillar inte jag. Nu lutar det åt en sån släng men sen superkort i nacken, typ på gränsen till snagg. Mycket hals ska man iallafall se. Men det ska inte vara för kort på sidorna. Fast jag vill ändå att det ska se pojkigt ut. Och busigt och sexigt och feminint och kvinnligt ut. Och så ska jag inte se tjock ut. Det är väl det absolut viktigaste. Tragiskt jag vet. Så. Vad sägs om jag go for Mia och Jean och Michelle där bak och på sidorna men go for Robyn och Pink där fram när det kommer till luggen?





Inga kommentarer: