onsdag, maj 19, 2010

Låtsasjuggen här



Idag när jag lyssnade igenom vad som kändes som en miljon skivor, men som snarare var runt tjugo, allt i jakten på socaversionen av Dont matter med Akon, hittade jag bland annat denna och slogs än en gång av hur grym den är. Jag brukar låtsas att jag är serb när jag sjunger med. Men det är jag ju inte och jag förstår följdaktligen inte ett ord av vad jag säger, och har säkert ett väldigt kakkigt uttal.

Annars då? Ja, anledningen till att jag inte bloggat är att när jag väl slår på datorn efter sex på kvällen är det tusen andra saker som skriker efter min uppmärksamhet. Just nu har det varit att hålla koll på nya rytmer så inget går mig förbi inför spelningen imorgon. Musslan från nio och framåt! Jag tror och vet att det kommer bli grymt.

Just nu ligger jag mest och väntar på senaste avsnittet av True Blood. Jag vet vad som kommer hända men jag vill se det hända också. Jag kommer nog zappa mellan det och Sex Rehab på femman. Jag skulle gått på dejt men han var tvungen att jobba över och jag åkte hem istället. Jag hade kunnat trösta mig med en halvliter Half baked men det blev två apelsiner och en tonfiskmacka istället.

Om det är någon där ute som tror att deras kommentar försvunnit ut i cyberspace så kan jag meddela att kommentarer om hur fet, dum, lat, bitter och cynisk jag är inte kommer publiceras. Jag ser ingen anledning att publicera dem, det är ju trots allt min blogg och jag tror på attraktionslagen och kväver med andra ord såna där grejer i sin linda.

Inga kommentarer: