onsdag, mars 03, 2010

Favoriter

Jag skäms över hur dålig jag är på att blogga. Jag skulle aldrig kunna bli rik på att blogga, om det inte var så att jag inget annat gjorde förutom att blogga. Dessvärre är jag inte där än, och frågan är väl om jag någonsin kommer vara där, och måste därför jobba för brödfödan. Efter jobb, träning och sömn kommer vänner, förströelse och mat före bloggen, hör och häpna.

Men. Förströelse. Det är andra bloggar det. Jag ger er mina favoriter.

Majja Star. En fantastisk kvinna. That´s all im gonna say.

Madame Börje. Representin Farsta.

Linus Fremin. När jag lider av aktivistsjukan läser jag Linus blogg och det går över.


Anna Felicia. Hennes Dagens är så bra! Avsett en kvart och insup visdomen.

Dominikanska Diktaturen. Vass som attan!

Oavsett vad dessa bloggare skriver om lyckas de alltid väcka tankar, associationer, inspirera mig, och berika mitt liv på ett eller annat sätt.

Inga kommentarer: