lördag, december 31, 2011

Hejdå 2011

Jag kommer inte sakna dig. Du tog min farmor ifrån mig din jävel. Säkert inte en dag för tidigt, men jag var långt ifrån redo. Och inte bara tog du henne, du tog så många andra, människor jag älskat, människor som jag älskar älskade. Med det sagt.


Har kollat på: 
Modern Family, Lights out, 30 rock, The good wife, Game of thrones, The walking dead, Sons of anarchy, How to make it in America, Jersey Shore, Work of art, Top Chef Just desserts, Danne & Bleckan, Klubben, Homeland, American Horror Story, Downton Abbey, Love & Hiphop, Pan am, The Shadow line, The Hour, Arrested development, The Wire, Deadwood. Mest tv med andra ord. Kan nog räkna filmerna jag sett på en hand.


Har jag lyssnat på: 
Nicki Minaj, Garnett Silk, Gregory Isacs, Buju Banton, Kapten Röd och Busy mest. Sen massa olika rytmer.

Vad ångrar du ?

Att jag litat på fel människor, jag har varit lite för godhjärtad och naiv. Att jag missbedömt människor och hur mycket de värdesatt vår relation.

Vad är det vackraste du fått i år?
Erfarenhet.

Inga kommentarer: