söndag, december 18, 2011

Lite julklappstips

Tipsat alla som frågat om att ge bort en tidningsprenumeration. Nej, det är inte tråkigt, det är helt jävla genialt! Sen vilken tidning man väljer är ju helt upp till var och en. Själv tänkte jag ge mig själv en prenumeration på Body i mig själv, bara för att ge mig ytterligare ångest lagom till trettondagen.

Annars är ju pussel ett tips. Jag är fortfarande inte klar med tusenbitarspusslet jag köpte för över sex veckor sen. Mamma kommer hit på torsdag och då borde jag vara färdig men jag har värsta delen kvar, dvs massa brungrönsvarta bitar som är omöjliga att skilja från varandra. Varit beredd att ge upp men har slagit vad med en kille om att jag kommer klara det. Vad som står på spel berättar jag inte och ni kan ju försöka lista ut varför.

Förutom Body har jag köpt en biljett till Kapten Röds spelning 27e januari. Sen ska jag få ett par hantlar ( mer ångest), och en parfym. Får bara pengar i julklapp så då får jag faktiskt skämma bort mig själv lite extra.

Annars då? Tycker ni kan läsa denna!

Inga kommentarer: