söndag, oktober 01, 2006

Folktoppen valde Babben till Sveriges roligaste kvinna. Hur är det möjligt ? Här går dom omkring och pratar om ungt tilltal och undrar varför de yngre tittarna flyr kanalen. Är det så jäkla konstigt ? På listan så är det fyra kvinnor jag tycker är roliga men också riktigt roliga. Annika Lantz, Susanne Reuter, Sissela Kyle och Christine Meltzer. Men var fasen är Anna Blomberg och Rachel Molin ? Det är nästan skamligt att kanalen glömmer två av sina mest två mest tongivande komedienner. Rachel är i alla fall nominerad men hur Anna Blomberg kan ha undgått att ha blivit det är helt bortom mitt förstånd. Så i min värld är Blomberg nummer ett. Det har jag påpekat minst en gång tidigare men om jag så blir den enda som lobbar för henne så får det väl bli så.Missa nu inte Kåta Guns kontaktannonser på Svt:s webb.

Inga kommentarer: