torsdag, juni 03, 2010

...



Jah Cure fortsätter att göra samma låt om och om och om igen. Den här är okej men inte direkt minnesvärd, den kommer nog falla i glömska rätt snabbt, som en dagslända. Framförallt är det texten som brister. Den är så tom. Låten känns ofärdig och påminner väldigt mycket om Danjahs bidrag på Everydayrytmen, om ni vill ha en komparativ studie.

Annars då? Jag läser Ron Jeremys biografi och maken till sämre översättning får man leta länge efter. Översättaren har översatt most famous med kändaste. Där är inte alla granar i skogen.

Igår satt jag ute på ballen med Cassie och och vi kom fram att vi delade samma ovana att helst inte vilja använda nya plagg för första gången till vardags, att man vill spara ett nytt plagg till ett finare tillfälle. Jag har försökt komma över denna grej men det går icke. Nu ligger det två oanvända klänningar i min garderob och bara skriker efter uppmärksamhet på grund av denna ovana. What to do? Samantha skulle ha fest men jag pallar inte.

Inga kommentarer: