lördag, oktober 29, 2011

Enkätdags

Vad åt du till frukost?
Fyra ägg, 250 körsbärstomater, ett glas juice, kaffe med mjölk.

Vad har fått dig att skratta idag?
Så långt har jag inte kommit än.

Vad har du på dig just nu?
Aprikosfärgat linne från Bikbok, babyblå trosor från Change ( bästa underklädesbutiken!)

Hur ser resten av dagen ut?
Håller på med en hemuppgift till ABF-kursen jag går, ska komma på något kul med vad jag retar mig på. Sen jobb.

Och på söndag?
ABF-kurs, sen ska jag på kryssning till Helsingfors med min faster, hennes man och min kusindotter.

Vad är det roligaste som hänt dig den här veckan
Att jag nu gått ner 6 kilo!

Och det absolut sämsta/tråkigaste?
Att en man jag en gång kände dog.

Helgens tre bästa låtar?
I Octane Wanna see I fall.

Hur lyder dina senast tre inkomna sms?
Du dom har jag redan hunnit radera. Kontrollfreak, klarar ej av tanken på en full inkorg.

Vad dricker du i helgen?
Kaffe,juice,vin,öl,vatten.

Bästa bakfylletips?
Sömn, kaffe, vatten, fett och massor med realities. Kan rekommendera Jerseylicious och Work of art.

Inga kommentarer: