lördag, oktober 15, 2011

En jättesnodd enkät

BRUKAR DU KOMMA I TID:
Alltid, och gör jag det inte är det uttryck för passiv aggressivitet i ett försök att hämnas någon som inte kommer i tid. Vilket ju bara funkar om den personen i sin tur för en gångs skull är i tid.

HAR DU BRA KONDITION:
Finns ju olika sätt att testa kondition på. I skolan tillämpades bara ett, och det för mig väldigt ofördelaktiga "spring bestämd sträcka på tid och springer du under den tiden är du lat/fet/otränad eller samtliga ovanstående". Sätt på en västafrikansk rytm, säg cocou och jag kan hoppa runt i 90 minuter utan problem.

HUR KÄNNER DU DIG NU:
Utpumpad, precis kört 40 minuter lår och rumpa.

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Förutom svart, som ju vissa inte anser är en färg, rött.

KAN DU LAGA MAT:
Om jag kan!

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Hemma i torsdags när jag såg Give up tomorrow. Scenen när Pacos föräldrar hälsar på honom i fängelset och han dansar med sin mamma. Det var det närmaste dessa människor varit lycka genom tio år av bedrövelser.

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Vilken fånig jävla fråga.

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Juice! Kaffe!

ÄR DU NYTTIG:
På det stora hela, ja.

ÄR DU BLYG:
Jag önskar att jag vore det.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
10.49.

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Det är väldigt situationellt. Men mellan 3 glas vin - 6 öl - 2 6:or GT.

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Inte på två år!

JAG SOVER:
Minst sju, helst åtta och en halv timme per natt. Under sex och jag blir jordens grinolle.

VAD SA DU SENAST?
Så kan man ju också göra.

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Ja, Uppsala Reggae Festival.

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Svar. Jag behöver SVAR!

HAR DU SNYGGA SKOR:
Ja.

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
Men då har jag ju ingen frukost imorgon.

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Ja, tack och lov.

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Nej, det var alldeles för länge sen.

HAR DU KÖRKORT:
Ja, men det betyder inte att jag kan köra. Jag har åkt svarttaxi med körkortslösa egyptier som kör bättre än mig. Säger allt.

Inga kommentarer: