måndag, november 29, 2010

Topp fem konstigaste sakerna man kan beställa från katalogen Sparköp



(Ja, jag är tillbaka.)

Tåtub.
Det borde inte komma som någon överraskning att Sparköps målgrupp är pensionärer och övriga individer av det mänskliga släktet som överstigit åldern 65 år, men frågan är då varför jag fick hem denna i brevlådan för x antal månader sedan? Och efter att ha bläddrat igenom den och konstaterat att cirka 50 procent av produkterna rör fötter eller tår undrar jag vidare om jag borde vara orolig för vilken typ av problem jag kommer få med mina fötter som gammal. Är det något jag missat som inte vet att "alla" gamlingar har någon typ av problem med sina fötter och tår?

Vi kommer fortsätta utforska katalogen Sparköp, för tro mig, there´s plenty more where that came from.

Inga kommentarer: