måndag, juli 05, 2010

...



Läser i senaste Nöjesguiden att det, enligt deras utsago, brutit ut en hetsig diskussion efter att Calle Schulman delat med sig av sina erfarenheter av preventivrunken som fenomen. I mina öron låter det som kraftiga överdrifter, inte bara för att jag själv inte nåtts av denna säkert intressanta debatt, men också för att jag inte kan förstå hur det kan vara något att förvånas eller överraska av. Hur kommer det sig att de som är målgruppen för SATC inte tar till sig de allra viktigaste detaljerna? Carrie tar ju upp detta med preventivrunken inte bara en gång. Själv tycker jag väl att om det kan gå människor så totalt förbi, borde de läsa Café istället för Kamratpostens Kropp och Knopp-spalt.

Satt i kö hos Telias kundcenter över 14 minuter för att mötas av beskedet att min fasta telefon har tre månaders uppsägningstid. Att flytta telefonen kostar 500 kronor. Så jag skulle säga att jag går på ett ut. Fett jobbigt att fortsätta betala 200 spänn i månaden i ytterligare tre månader för en telefon jag inte kommer använda. Grrrrrr.

Carry on.

Ja just det. Alaine kommer till Uppsala. :)

Inga kommentarer: