torsdag, juli 01, 2010

...



Ikväll blir det middagsdejt på Texas Longhorn följt av Tiny Comedy i Lasse i Parken. Har inte hunnit lyssna på Natasha Ilum Bergs sommarprat än men inatt kanske. Istället har jag varit fullt upptagen med att lyssna på Melanie Fionas skiva, samt Dreams nya. Vill ni att jag recenserar dem? Så har jag tvättat och hittat ytterligare tre par skor som ska kasseras. Någon i baltstaterna eller sydostasien lär sannolikt trampa runt i dem inom tre månader. Det känns lite jobbigt att kasta skor som inte är så trasiga att de inte går att använda men så trasiga att man skäms när man gör det. Det är snålfinnegrejen tror jag. Att däremot ha dem i ett skåp och aldrig använda dem är ju bara ännu mer korkat så till Erikshjälpen åker dom hur ogärna jag än vill.

Inga kommentarer: