lördag, mars 10, 2012

Några sökordsfavoriter v. 10

Jag väljer att se detta som en fingervisning om allmäntillståndet i det här landet. På gott och ont.

- Meloskitfestivalen ( fyndigt om än lite bittert)
- Loser tant ( ingen tant är en loser, i så fall är hon en kärring)
- Kändisar "från Husby" ( förstår ingenting med  "")
- Mina g-kupor ( you naughty naughty boy. Förstår öht inte poängen med selfshots men ni som håller på med sånt får gärna upplysa mig om var tjusningen ligger)
- Badvakt Duvbo ( nej han är badvakt på Tenstabadet han du tänker på)
- Godissnören ( när jag var liten och brorsans gudmor Eeva satt barnvakt åt oss åt vi oss sjuka på godissnören. Min grej var att knyta ihop ett stort stort nystan av snören och sen stoppa käften full)
- Schimpansröv ( don efter person I guess)
- Vackra kvinnor från Sydafrika ( ?)
- Finnar + "svåra att ta på allvar" ( det här är ju uppenbarligen ett skämt, finns det ett mer allvarligt folk än finnar? )

Inga kommentarer: