tisdag, mars 13, 2012

....

Hur många gånger kan man gå in och läsa samma blogginlägg? Och varför i hela världen då? I synnerhet ett som är över två år gammalt? Och där det inte kommer publiceras fler kommentarer, för det vore väl den enda fullt rimliga anledningen? Och varför gör man det alltid på arbetstid? Varför när man en sådan besatthet för något jag författade? Är man besatt av min bländande stilistik? Beundrar man min språkkänsla? Om du känner dig träffad får du ju gärna upplysa mig för jag har ägnat lika mycket tid åt att förstå mig på dig som du ägnat åt att samma tid varje vardag gå in på min blogg och läsa samma inlägg. Om du nu ens bryr dig om att läsa några andra inlägg, för så vitt jag kan se är det endast detta inlägg som du är så extremt fäst vid. Cram.

Inga kommentarer: