måndag, februari 27, 2012

Tjatsex

Apropå detta med tunnelbaneraggande. Tjatsex. Hur jävla sexigt är det? Jag förstår ej. Speciellt inte detta "Men schyssta!" Ehhhhh, bara för din skull? Vilken jävla världsfrånvänd patriarkal planet kommer du från när du 1) inte klarar av att bli avvisad 2) inte tolererar / accepterar ett nej ? Och sen detta, frågan varför? Ba men herreminjävla gud jag hoppar framför ett tåg nu om du inte slutar upp med dessa dumheter, jag behöver inte motivera varför jag inte vill ligga med dig, varför i hela världen tror du det? Det är både extremt självupptaget och väldigt självdestruktivt. Kanske att en gång på en miljon som man frågar av intresse för att se vad man kan förbättra ( as if) men oftast vill man ju bara kräla i stoftet av "du är ful/tjock/smal/för ung/för gammal/ för kort" för avvisandet i sig är så jävla smärtsam att man behöver något annat att tänka på som svider minst lika mycket. Och sen utifrån det så använder man vad motsatt part än må säga emot den "ba men du är ju lika tjock" "du vet inte hur gammal jag är" and so on and so on and so on.

Men så desperationen, den är ju nästan lite sorglig. Ba enda sättet för dig att få sex är att försöka tjata dig till det. Fräscht, verkligen.

Inga kommentarer: