tisdag, februari 28, 2012

.....

Sitter och försöker komma fram till om det är socialt självmord att ha på sig samma kläder som i lördags eller om det är okej eftersom jag har andra smycken, nagellack, sminkning etc? Ett start vägande argument för att det är okej är att publiken på kvällens konsert till mycket liten del är samma som var på Slaktis i lördags.

Å andra sidan tror jag inte en själ lägger märke till eller lägger på minnet vad jag har på mig, så intressant är jag väl ändå inte, även om jag ibland önskar jag var det. Jag har en en annan outfit men ni vet hur det story goes, kan inte gå till samma ställe i en outfit jag redan har haft där. Jag vet, borde söka hjälp för mitt kontrollbehov.

Att genomgå ett stambyte är som att vara på Hultsfred anno -99 i sex veckor men det är inte lika lång kö till duschen. Och då är jag bara inne på andra dagen. Jag har redan insett att jag borde handlat plastglas och tallrikar för att få så lite disk som möjligt, och att jag gör bäst i att städa på fredagar för då får jag i alla fall två dagar med ett rent hus. Duschen på gården är som en bastu, noll och ingen ventilation och man förväntas ta med sig sin egen toarulle VARJE GÅNG. Jag lämnade dock en nu så vi får väl se om den är kvar imorgon.

Creepet som kallade mig för själsfrände, som jag sedan kallade för creep, har fortsatt messa och ringa och undrade i det senaste vad det var som var creepy. Saknar alltså också totalt förmåga att reflektera över sitt eget agerande.

Inga kommentarer: