söndag, september 25, 2011

Månadens

Månadens bästa kväll? På onsdag ska jag se Konshens live och jag har inte druckit mig berusad sen Uppsala så jag skulle väl vilja påstå att det är upplagt för succé.
Månadens sämsta besked? En manlig släkting är fullkomligt jävla dum i huvudet.
Månadens sämsta köp? MJUKA TANDBORSTAR! Assssssså failnivån på detta är omätbar.
Månadens snyggaste kille? Jag kallar honom Knarklangarn av förklarliga skäl. Savar hårt på hans fbbilder.
Månadens nya besatthet? Myfitnesspal.com Bor där mer eller mindre.
Månadens största irritation? Att folk tar mig för en snuttefilt.
Vilken låt har du lyssnat mest på den här månaden? Simple song Konshens.
Vad har gjort dig lycklig? Sons of anarchy har haft säsongspremiär, Jillian Michaels har släppt en dvd och jag har åter ägg i mitt kylskåp.
Vilka tre plagg har du använt mest den här månaden? Ha, mina träningskläder utan tvekan. Tränar fem gånger i veckan.
Vilken dag var den mysigaste?
Månadens mest otippade händelse? Missunsamheten hos den där manliga släktingen. Jag är mållös.
Vad har du ätit mest? Bacon men det är bara för att man dricker och inte äter kaffe.

Inga kommentarer: