lördag, september 03, 2011

Fb-noja

För eoner år sedan hade jag en flört med en kille, som för övrigt sitter inne för grovt narkotikabrott just nu. Vi mejlade ett tag tills han hörde av sig och berättade att hans ex kapat hans mejl och att det var hon och inte han som svarat på mina mejl. Tydligen har jag inte lärt mig min läxa för likväl fortsätter jag just mejla killar. Så sent som för några dagar sedan petade jag på en idiot och han är precis den typen av killa som ingen tjej vid sina sunda vätskor någonsin skulle lita på. I samma sekund som jag gjort det insåg jag hur jävla korkat det var. Jag började genast föreställa mig vad som skulle hända nu, hur jag måste börja se mig om över axeln så fort jag går ut efter mörkrets inbrott och hur illa den här bruden kommer klösa mig i ansiktet. Det är min största skräck. Att falla på ansiktet mot säg betong eller cement. Gå ner i trappor är det värsta jag vet.

Tydligen är detta att kolla sin partners, ex mejl, fb och liknande väldigt vanligt, eller i all fall mycket vanligare än vad jag kunnat föreställa mig. Vad är ert problem? VARFÖR? Ni förstör ju mitt game! Sök hjälp för bövelen!

Inga kommentarer: