torsdag, september 29, 2011

Lägesrapport

Det finns fler än jag som gör det mesta av färgen rött. Hela tre kvinnor på Göta källare igår var klädda i helrött. Jag var det inte av den enkla anledningen att den enda kjolen jag har i rött är en sommarkjol, och den hade jag dessutom på just GK när jag var där sist, och klänningen jag köpte från Ellos har jag inga vettiga skor till än så igår blev det en mönstrad liten trasa från Slyna trikå istället.

Göta Källare tar 67 kronor för ett glas vin. Vad dom gör med påslaget vet jag inte, men inte fan lägger dom det på att renovera toaletterna. Ingen av dem på damsidan hade sits, och endast två gick att låsa. Så här ska det väl ändå inte vara?

På nattbussen hem ägnade jag mig som vanligt åt att försöka lista ut var Brommabarnen skulle av. Förvånansvärt många blev kvar efter att jag klivit av vilket ju tekniskt sätt gör dem till Villstadsungar istället men ja.

Det enda som är värre än att matcha skorna med skjortan eller t-tröjan är att matcha kepsen med tröjan. "Its a dealbreaker ladies".

Vad gäller en av manskön för mig intressant person upptäckte jag igår att han inte har någon nacke. Han är fortfarande kvar på min targetlist men detta är ett stort aber. Det och att han, förmodligen efter den där karatefyllan då vi sågs första gången och han utan att överdriva anstastade mig gått över till Redbull. Jag ger upp det här med män, kanske kommer Universum då på ren pin tjiv överraska mig.

Inga kommentarer: