fredag, februari 04, 2011

Månadens bästa kväll? Pass.
Månadens sämsta besked? Min farmor dog onsdagen den 26/1 2011.<3
Månadens sämsta köp? Alla dess strumbyxor.
Månadens snyggaste kille? <3. Han är så obeskrivligt snäll.
Månadens nya besatthet? En trångsynt, fördomsfull bloggare med storhetvansinne som är way för dum för sitt eget bästa. Och Spartacus Blood and sand.
Månadens bästa kompis? Pri.
Månadens största irritation? Den där bloggen.
Vilken låt har du lyssnat mest på den här månaden? Free spirit Tanya Stephens.
Vad har gjort dig helt rasande? Att folk väljer hat och negativ energi framför positivitet och kärlek.
Vad har gjort dig lycklig? All omsorg folk visat pga detta med min farmor. Kanske inte märks på mig men jag är omgärdad av en gigantisk krockkudde i form av underbara vänner.
Vilka tre plagg har du använt mest den här månaden? Svart klänning, magtröja från Slyna Trikå, och min ytterjacka?
Hade du några nyårslöften, och i så fall har du hållit dem? Ja. Att gå ner i vikt och sluta klia mig i öronen. Att inte gå på diverse klubbar pga att jag ändå bara blir besviken. Samt inte gå in på en viss babymamas FB. Alla utom örongrejen har jag lyckats hålla.
Vilken dag var den mysigaste? Pass.
Månadens mest otippade händelse? Farmor var gammal och har varit sjuk länge men det är inte som om man går och är förberedd på något sånt.
Vad har du ätit mest? Rågkuse med keso, makrill eller ägg. Och juice. Tropicana är den bästa.

Inga kommentarer: