torsdag, februari 17, 2011

Just nu

Läser jag: Faktiskt "bara" en herrans massa tidningar som DN, City, Metro, Aftonbladet, Café, Rocky, SKURK och Filter. Har ungefär hundra sidor kvar av Shantaram som jag tänkte klämma i Finland nästa helg. Övervägde börja på Farväl till vapnen men DN var just den dagen mycket spännande.
Satans raseri, av Bengt Ankarloo.
Lyssnar jag på: Precis kommit ut ur en värre Mavadopsykos pga konserten igår, och tänkte nu istället bara lyssna på Adeles nya. Samt kanske OMG, The Message, Island Vibes och Throw Back rytmerna.
Tittar jag på: Face off, Spartacus Gods of the arena, Downton Abbey, Lights out Modern Family, Big Bang Theory, The Office och Criminal Minds.
Känner jag: Lite trött men också uppspelt men vill ej berätta varför, hihihi.
Önskar jag: Att jag inte alltid skulle gå händelserna i förväg utan bara se tiden an.
Längtar jag efter: Andrum.

Inga kommentarer: