fredag, oktober 17, 2008

Tack för kaffet

Hade jag vetat att kaffe gör brösten mindre, hade jag börjat dricka det redan i tioårsåldern då jag blev trackade av killarna i sexan som undrade om jag ätit mycket morötter. Med vilket jag inte alls förstod vad dom menade. Vilken jävla tioåring gör det? Eller så hade jag gjort det i sjuan då skolans toppmobbare gav mig en lapp där dom undrade hur mycket varje bröst vägde. Eller när samma killar månader senare klottrade två stora tuttar på mitt skåp.

Jag vet att det här är ett kärt problem och att det inte funnits något som hindrat mig från att operera dem. Tanken har slagit mig. Om inte för att jag för en gångs skull skulle vilja vara något annat än bara ett par rattar. För att jag vill att män ska kolla mig i ögonen, och inte stå med hakan vid fotknölarna om jag råkar komma i närheten. Jag tycker inte att det ska vara så här.

Idag vill jag dock inte att mina bröst ska bli mindre. Men om kaffe kunde göra mina bröst lika stora, då skulle jag genast börja hinka.

Inga kommentarer: